Pakiet Serwis | Samochody nowe i używane grupy Masterlease | Master1.pl

Samochody
grupy Masterlease

Liczba ofert w schowku: 0

Możesz dodać maksymalnie 5 ofert

ZŁÓŻ ZAPYTANIE PORÓWNAJ
Brak ofert w porównaniu.
Usuń wszystkie  ˣ

Zapisano powiadomienie

Dziękujemy. Na podany adres e-mail będą od dziś wysyłane powiadomienia o nowych ofertach spełniających podane wymagania.

Powiadom mnie o ofertach

Wypełnij poniższy formularz, a powiadomimy Cię za każdym razem, gdy taki samochód pojawi się w serwisie. Podaj parametry samochodu oraz swoje dane kontaktowe.


* Pola obowiązkowe

Wysłano zapytanie

Dziękujemy. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

Prosimy o wypełnienie formularza

Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą.


* Pola obowiązkowe

Pakiet Serwis

Samochody używane z pakietem serwisowym to:

  • niskie raty,
  • gwarancja przez cały okres trwania umowy,
  • poczucie bezpieczeństwa związane z mobilnością i stanem technicznym auta podczas całego okresu trwania umowy do założonego przebiegu,
  • niższe koszty obsługi pojazdu w czasie trwania umowy niż wynikające z bezpośredniego kontaktu z Serwisem,
  • stałość kosztów w czasie – możliwość budżetowania kosztów serwisu,
  • oszczędność czasu – pod jednym numerem telefonu dostępne są wszelkie informacje związane z obsługą serwisową i ubezpieczeniem pojazdu 58 340 44 00,
  • współpraca z doświadczonym partnerem w kontaktach z Serwisem / TU,
  • 24 godzinny kontakt ze Specjalistą Centrum Technicznego Masterlease pod numerem tel. 58 340 44 01,
  • naprawy w rozbudowanej sieci profesjonalnych serwisów (ok. 750 serwisów w całej Polsce w zakresie obsługi mechanicznej),
  • możliwość wykupu lub pozostawienia pojazdu po zakończeniu umowy (brak ryzyka wartości rezydualnej).

Samochody z pakietem serwisowym


Pakiet „Gwarancja + Eksploatacja”

W zakres obsługi serwisowej wchodzi: W zakres obsługi serwisowej nie wchodzi:
Przeglądy wynikające z harmonogramu obsługi zgodnie z książką serwisową. Czynności związane z codzienną obsługą pojazdu tj. uzupełnienie płynu do spryskiwaczy, wymiana piór wycieraczek, wymiana oświetlenia (żarówek, ksenonów, LED-ów), mycie i czyszczenie pojazdu.
Bieżące czynności serwisowe wynikające z normatywnej eksploatacji pojazdu obejmujące np. silnik, układ hamulcowy, zawieszenie, klimatyzację, akumulator, skrzynię biegów, układ wydechowy, system audio oraz wszelkie usterki i awarie powstałe podczas normatywnej eksploatacji pojazdu. Uzupełnianie poziomu oleju silnikowego pomiędzy przeglądami.
Koszty obowiązkowych badań technicznych pojazdu (przy instalacji LPG co roku, dla pozostałych pojazdów pierwszy przegląd po 3 latach, kolejny po 2 latach, kolejne co roku). Naprawa usterek i awarii wynikających z ponadnormatywnego zużycia pojazdu (np. wymiana przedwcześnie zużytych klocków hamulcowych).
Koordynacja serwisu / naprawy pojazdu – wskazanie serwisu, kontakt z punktem serwisowym, umówienie terminu wizyty Klient – punkt serwisowy, koordynacja wykonania i rozliczenie bezgotówkowe naprawy. Naprawa usterek i awarii wynikających z utraty gwarancji z winy użytkownika (np. poprzez nieterminowe wykonywanie obsługi serwisowej).
Obsługa pojazdu na terenie Polski. Za granicą Polski Masterlease zapewnia: pomoc w znalezieniu serwisu, organizację holowania. Naprawa uszkodzonej opony, felgi lub kołpaka.

 

Pakiet „Ubezpieczenie”

W zakres pakietu wchodzi: W zakres pakietu nie wchodzi:
Ubezpieczenie pojazdu w zakresie OC / AC / NNW / ASSISTANCE. Assistance na terenie Europy (w zależności od wybranego pakietu).

Preferencyjne stawki ubezpieczeniowe. Holowanie pojazdu w przypadku uszkodzenia mechanicznego. Istnieje możliwość skorzystania z Assistance producenta pojazdu lub pomocy Masterlease w przypadku wykupienia pakietu „Serwis z wybranym limitem kilometrów”.
Przy wyborze opcji polisy wieloletniej gwarancja stałości kosztów w całym okresie umowy. Koordynacja likwidacji szkód w Serwisie niefigurującym na liście Serwisów współpracujących z Masterlease dostępnej na stronie www.masterlease.pl.
Koordynacja likwidacji szkód w Serwisie figurującym na liście Serwisów współpracujących z Masterlease (lista dostępna na www.masterlease.pl). Koordynacja likwidacji obejmuje m.in: wypełnienie wniosku o odszkodowanie, kontakt z TU, likwidatorem, rzeczoznawcą, weryfikacja dokumentacji szkodowej, zlecenie naprawy do Serwisu współpracującego z Masterlease, nadzorowanie naprawy oraz jej przebiegu; procesy reklamacyjne zarówno z Towarzystwem Ubezpieczeniowym, jak i Serwisem, procesy odwoławcze z Towarzystwem Ubezpieczeniowym.

Zgłoszenia szkody na policję (w przypadku szkód z OC sprawcy, kradzieży, aktów wandalizmu, szkód spowodowanych przez osoby trzecie nie posiadające OC).

W ramach Assistance po szkodzie komunikacyjnej Masterlease gwarantuje:

  • assistance na terenie Polski/Europy (w zależności od wybranego wariantu),
  • próba usprawnienia pojazdu na miejscu,
  • holowanie pojazdu,
  • parking uszkodzonego pojazdu,
  • pojazd zastępczy w przypadku braku możliwości kontynuowania jazdy – w zależności od ubezpieczyciela i wariantu polisy,
  • zakwaterowanie do 3 dób (pokrycie kosztów),
  • kontynuowanie podróży (pokrycie kosztów).

Koordynacja likwidacji szkód nie obejmuje:

  • wypełnienia druków zgłoszenia szkody w imieniu użytkownika,
  • procesu umówienia się z warsztatem na naprawę,
  • prowadzenia procesów sądowych w przypadku odmowy wypłaty odszkodowania lub potrącenia tej wypłaty.


Pakiet „Auto zastępcze” (tylko z pakietem „Ubezpieczenie”)

W zakres pakietu wchodzi: W zakres pakietu nie wchodzi:
Udostępnienie auta zastępczego na czas naprawy szkody komunikacyjnej lub awarii pojazdu (nie dłużej niż 10 dni roboczych), gdzie przewidywany czas naprawy jest dłuższy niż 72 godziny.

Udostępnienie auta zastępczego w przypadku przewidywanego czasu naprawy do 72 godzin.

Użytkowanie auta zastępczego po okresie 10 dni (klient obciążany jest dodatkowym kosztem ustalonym w umowie). Użytkowanie auta zastępczego po 10 dniach bez dodatkowych kosztów.

Gwarancja klasy pojazdu dla pojazdów do klasy kompaktowej włącznie. Gwarancja klasy pojazdu zastępczego powyżej klasy kompakt.

Udostępnienie auta zastępczego następuje po weryfikacji awarii/uszkodzenia i ustaleniu przewidywanego czasu naprawy przez Serwis. Warunkiem otrzymania samochodu zastępczego jest dokonanie naprawy w Serwisie wskazanym przez Centrum Techniczne Masterlease.

 


Pakiet „Karta paliwowa gratis”

Korzyści z wyboru karty paliwowej Masterlease:
  • możliwość bezgotówkowego zakupu paliwa i wybranych akcesoriów zgodnie z wybranym zakresem – do założonego limitu na karcie (na terenie Rzeczypospolitej Polskiej),
  • brak konieczności każdorazowego podawania NIP na stacji benzynowej,
  • możliwość dokonywania opłat autostradowych na wybranych odcinkach,
  • odroczony termin płatności za zakupy (miesięczna refaktura wystawiana przez Masterlease na Klienta),
  • zbiorcze zestawienie wydatków dostępne w załączniku do faktury,
  • dostępne karty: BP (800 stacji w Polsce) lub Orlen (1.400 stacji w Polsce).