Abonament to usługa, która umożliwia Ci użytkowanie samochodu, którego właścicielem jest Grupa Masterlease.
1. Wybierasz samochód, którym chcesz jeździć (np. korzystając z wyszukiwarki on-line).
2. Wybierasz okres czasu użytkowania samochodu i ilość kilometrów, które planujesz przejechać w ciągu roku.
3. Korzystasz z samochodu i co miesiąc opłacasz abonament w wysokości ustalonej w umowie. My pomagamy Ci w sprawach zw. z obsługą samochodu (np. ubezpieczenie).
4. Po zakończeniu czasu użytkowania (podanego w umowie) masz kilka możliwości:
wymieniasz auto na nowe,
przedłużasz umowę abonamentu i nadal użytkujesz ten sam pojazd,
odkupujesz dotychczas używany przez Ciebie samochód,
zwracasz auto do Master1.pl.
Masz samochód gotowy do jazdy / pracy. Sprawdzony, serwisowany, ubezpieczony. Ryzykowne zakupy samochodu z drugiej ręki? Już Cię nie dotyczą. Masz samochód z pewnego źródła, którym z przyjemnością jeździsz.
Pomagamy Ci w sprawach obsługowych. Nie musisz być ekspertem od obsługi samochodu, znać lokalnych mechaników i ich język. Nie musisz tracić czasu na szukanie najtańszego ubezpieczenia, części i warsztatu (pakiet Comfort), ani kłopotać się sprzedażą samochodu.
Oszczędzasz czas i nie tracisz czasu na szukanie ubezpieczenia. Samochody z Master1.pl (niezależnie od wybranego pakietu) są już ubezpieczone. Dzięki temu nie musisz przejmować się terminami odnowienia polisy, zmianami w cennikach ubezpieczycieli, szukaniem ofert, czy dodatkowymi opłatami.
Jeżeli weźmiesz samochód w abonamencie dla najbliższej osoby – zapewnisz jej mobilność, ale nie obciąży Cię masa spraw związanych z jego obsługą. W pakiecie Comfort, masz wliczoną obsługę samochodu.
Kontrolujesz koszty związane z użytkowaniem pojazdu. W pakiecie Comfort płacisz stały czynsz, który obejmuje koszty ubezpieczenia, przeglądów, napraw, opon z sezonową wymianą.
Master1.pl oferuje samochody pokontraktowe z udokumentowaną historią i przebiegiem.
Możesz wybierać spośród kilkuset pojazdów z niemal każdego segmentu. Od kompaktowych do klasy premium, najczęściej mają do 4 lat.
Sprawdzone, od pierwszego właściciela.
Od tzw. aut komisowych, czy od prywatnego sprzedawcy, nasze samochody odróżnia pełna historia pojazdu. Od chwili zakupu są pod opieką operatora leasingowego (Masterlease) i serwisowane wg zaleceń producenta.
Nasi opiekunowie klienta mają wgląd w historię pojazdu i poinformują Cię o stanie technicznym.
Zależy nam, aby przekazać Ci do użytkowania w pełni sprawne auto.
Korzystaj z samochodu, który jest gotowy do jazdy. W pakiecie Comfort – razie problemów technicznych – koszt jego serwisowania jest po stronie Master1.pl.
Być może zadajesz sobie pytanie, którą opcję wybrać. Po głowie chodzi Ci Auto Abonament, na kredyt, a może własność?
Poniższa tabela podpowiada, jak rozkładają się koszty w różnych sposobach finansowania samochodu. Która opcja jest dla Ciebie najwygodniejsza?
Forma użytkowania ⇒
Auto za gotówkę
Auto na kredyt
Auto na abonament
Koszt zakupu
tak
nie dotyczy
nie dotyczy
Comiesięczna rata
nie dotyczy
tak
tak
Koszt ubezpieczenia
tak
tak
wliczone w cenę
Koszty serwisu
tak
tak
wliczone w cenę
(pakiet Comfort)
Koszty nieprzewidzianych napraw
tak
tak
wliczone w cenę
(pakiet Comfort)
Opony
tak
tak
wliczone w cenę
(pakiet Comfort)
Wymiana i przechowywanie opon
tak
tak
wliczone w cenę
(pakiet Comfort)
Utrata wartości auta
tak
tak
nie dotyczy
W abonamencie masz do dyspozycji sprawdzony i ubezpieczony samochód z wybranym przez Ciebie pakietem serwisowym:
Pakiet Comfort
pełna obsługa serwisowa w wybranym limicie kilometrów,
samochód zastępczy na czas naprawy pojazdu,
sezonowa wymiana opon (dwa razy w roku) i ich przechowywanie,
polisa ubezpieczeniowa OC+AC+NNW, z gwarancją niezmienności ceny w czasie trwania kontraktu,
koordynacja likwidacji szkód.
Pakiet Basic
doradztwo w zakresie zdarzeń serwisowych oraz zakupu i wymiany opon,
polisa ubezpieczeniowa OC+AC+NNW, z gwarancją niezmienności ceny w czasie trwania kontraktu,
koordynacja likwidacji szkód.
Abonament ma tę zaletę, że pozwala Ci zaplanować wydatki związane z samochodem. Szczególnie, gdy wybierzesz pakiet Comfort.
W tej opcji Twój koszt „utrzymania auta” to: paliwo, okazjonalna myjnia i miesięczny czynsz.
Opłaty w ramach abonamentu zależą od wybranego przez Ciebie samochodu. Dla auta miejskiego, np. Fiata 500, może to być kilkaset zł miesięcznie.
Tak, Twój samochód jest już ubezpieczony.
Nie zajmujesz się sprawami związanymi z zakupem polisy – wyszukiwaniem ofert, dodatkowymi opłatami itp.
Nie martwisz się zmianami cen ubezpieczeń.
Auta z Master1.pl, są ubezpieczone wieloletnimi polisami. Dlatego nie występuje w nich problem wzrostu cen w czasie, gdy użytkujesz samochód w abonamencie.
W abonamencie, masz kilka możliwości, aby dostosować kwotę miesięcznego czynszu do swoich potrzeb.
1. Opłata na start
Gdy zdecydujesz się na opłatę na start, możesz obniżyć wysokość miesięcznego czynszu nawet o kilkaset złotych.
Opłata na start nie jest obowiązkowa. Jeżeli chcesz, możesz z niej zrezygnować. Wówczas twoim pierwszym kosztem będzie wyłącznie miesięczny czynsz.
Do wyboru masz kilka wariantów i samodzielnie zdecydujesz, który z nich jest dla Ciebie odpowiedni.
Do wyboru masz cztery warianty: 12, 24, 36 i 48 miesięcy.
Czas trwania umowy pozwala Ci regulować wysokość Twojego miesięcznego czynszu za samochód. Im dłuższy okres umowy wybierzesz, tym niższy będzie miesięczny czynsz.
4. Limit kilometrów
Gdy określasz ile kilometrów chcesz przejechać w skali roku, jednocześnie wpływasz na wysokość miesięcznego czynszu. Jeździsz głównie po mieście? Limit 20 000 km rocznie wydaje się optymalny. Masz większe potrzeby? Możesz zwiększyć limit kilometrów (kwota miesięcznego czynszu zostanie przeliczona zgodnie z dystansem, który zamierzasz przejechać).
W ramach tej usługi szkód pomagamy Ci przejść przez wszystkie procedury likwidacji szkód objętych ubezpieczeniem OC i AC. Poprowadzimy Cię od zgłoszenia szkody, poprzez naprawę, aż po ponowne przekazanie auta. Dzięki temu oszczędzasz czas i masz pewność, że dopełnisz wszystkich wymaganych formalności.
Naprawa pojazdu Master1.pl jest wykonywana w serwisie wskazanym przez naszych konsultantów.
Obsługa serwisowa to pomoc w zakresie problemów technicznych użytkowanego przez Ciebie samochodu.
Współpracujemy z blisko 700 warsztatami na terenie całej Polski. Usługa serwisowa zostanie zrealizowana w warsztacie możliwie najbliżej Ciebie.
Skontaktuj się z Masterlease (58 340 44 01, wybierz opcję 3). Umówimy Cię na wizytę lub konsultanci Centrum Technicznego odpowiedzą na Twoje pytania związane z samochodem.
nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z wizytą w serwisie w ramach normatywnego zużycia samochodu,
usługa doradztwa przez konsultantów z Centrum Technicznego Masterlease jest bezpłatna.
Doradztwo w zakresie zdarzeń serwisowych to pomoc dla użytkownika auta w przypadku problemów technicznych.
Skontaktuj się z Masterlease (58 340 44 01 wybierz opcję 3), a nasi konsultanci z Centrum Technicznego pomogą Ci rozwiązać problem z samochodem i zarekomendują dalsze kroki.
koszty naprawy są pokrywane przez użytkownika pojazdu,
usługa doradztwa przez konsultantów z Centrum Technicznego Masterlease jest bezpłatna.
Aby wynająć samochód w abonamencie, wystarczy, że spełnisz kilka warunków:
jesteś osobą pełnoletnią,
posiadasz potwierdzony, stały dochód (proporcjonalny do opłaty za wybrane przez Ciebie auto),
jesteś osobą fizyczną lub prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą,
uzyskałeś pozytywną weryfikację Twojej zdolności kredytowej.
Standardowo możesz zawrzeć umowę na 12, 24, 36 lub 48 miesięcy. Dostępne warianty umowy znajdziesz w opisie samochodu w zakładce „Abonament”.
Co roku nowy samochód
Nawet jeżeli nie jesteś motoryzacyjnym maniakiem, to perspektywa jeżdżenia co roku innym modelem auta jest atrakcyjna, prawda?
A abonemencie możesz zmieniać auto nawet co 12 miesięcy. Pozbywasz się też problemów związanych z zakupem i sprzedażą samochodu.
W momencie zakończenia umowy, zdajesz samochód. I z przyjemnością wybierasz kolejny model, którym chcesz jeździć w kolejnych miesiącach.
Takiej elastyczności możesz nie mieć w przypadku innej formy finansowania samochodu (np. kredytu na 4-5 lat).
Jasne, swój prywatny samochód też możesz zmieniać co roku.
Będzie się to jednak wiązało z formalnościami i całym procesem sprzedaży. W tym przypadku czekają Cię spotkania z potencjalnymi klientami, rozmowy telefoniczne, negocjacje warunków itd. Do tego dochodzi jeszcze spadek wartości posiadanego samochodu, o którym część kierowców zapomina.
Gdy się już uporasz ze sprzedażą, czeka Cię to samo, tylko… w drugą stronę. Zakup samochodu – poszukiwania, telefony, spotkania, weryfikacja stanu technicznego itp.
Interesuje cię inny wariant? Np. okres 4 lat i z wyższym limitem przebiegu?
Skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie optymalnie dobrane pod kątem Twoich potrzeb.
Odbiór samochodu
Odbiór samochodu ustalimy z Tobą indywidualnie. W tej sprawie prosimy o kontakt z naszym konsultantem pod numerem telefonu 22 100 60 07.
Odbiór samochodu jest możliwy w jednym z 9 punktów Master1.pl (w Klaudynie, Warszawskim Mokotowie lub Ursynowie, Katowicach, Rzeszowie, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu lub we Wrocławiu) w godzinach pracy naszych placówek.
Prosimy o ustalenie odbioru samochodu na konkretną godzinę, w porozumieniu z pracownikami placu, na którym znajduje się wybrany samochód. Adresy i dane kontaktowe punktów znajdują się na stronie kontaktowej.
Na Twoje życzenie, nasi pracownicy mogą dostarczyć samochód do dowolnego miejsca na terenie Polski (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Jest to usługa dodatkowo płatna. O szczegóły zapytaj naszego doradcę dzwoniąc pod numer 22 100 60 07.
Wystarczy, że zabierzesz ze sobą dowód osobisty i prawo jazdy.
Tak, na podstawie upoważnienia notarialnego.
Gdy zdecydujesz się zawnioskować o samochód on-line na stronie Master1.pl, zyskasz 14 dni na jego przetestowanie.
Jeżeli nie będzie on spełniał Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić. Poniesiesz jedynie koszt za ilość dni jego użytkowania.
0
Użytkowanie samochodu
Szkoda z polisy OC sprawcy będącego osobą trzecią: wypadek, kolizja, szkoda z winy osoby trzeciej.
Szkoda z polisy AC: wypadek, kolizja, szkoda z winy użytkownika samochodu stanowiącego własność Masterlease oraz szkody bez wskazania sprawcy, np. szkody parkingowe.
1. Jeżeli szkoda nie powstała z Twojej winy (np. poprzez akt wandalizmu, zarysowanie pojazdu na parkingu lub kolizję)
a. wezwij Policję na miejsce zdarzenia.
b. Zanotuj dane jednostki Policji, która obsługiwała zdarzenie.
c. Wyegzekwuj od sprawcy zdarzenia “Oświadczenie sprawcy wypadku” (wzór znajdziesz w zakładce Obsługa Klienta, gdzie znajdą się informacje:
model i marka samochodu oraz numer rejestracyjny (w przypadku szkody z OC sprawcy, który jest osobą trzecią),
dane właściciela samochodu,
dane kierującego w momencie kolizji,
nr polisy OC i nazwę towarzystwa ubezpieczeniowego.
opis uszkodzeń,
opis i dokładny czas wystąpienia zdarzenia,
dane kontaktowe do ewentualnych świadków.
dokument musi zawierać oświadczenie sprawcy zdarzenia potwierdzające jego winę!
d. Powiadom telefonicznie Grupę Masterlease: 58 340 44 01 (wybierz opcję 3).
UWAGA!
W razie potrzeby pomoc drogowa jest wysyłana przez Grupę Masterlease lub Masterlease Assistance.
Prosimy nie korzystać z innych pomocy drogowych bez zgody Masterlease.
Wypełnij otrzymane druki zgłoszeniowe i niezwłocznie prześlij je do Grupy Masterlease e-mailem w postaci zeskanowanej na adres: szkody@masterlease.pl .
ZGŁOSZENIE SZKODY musi nastąpić przez Grupę Masterlease, prosimy nie zgłaszać szkód bezpośrednio do Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
NAPRAWA POJAZDU zostanie wykonana w serwisie w ramach sieci naprawczej Masterlease (mamy lokalizacje na terenie całej Polski).
4. Przekaż (najpóźniej do dnia odbioru samochodu po naprawie!) do działu blacharsko-lakierniczego warsztatu wykonującego naprawę następujące dokumenty:
oryginał wypełnionych druków zgłoszenia szkody,
dowód rejestracyjny do wglądu,
inne dokumenty związane ze szkodą: oświadczenie sprawcy, zaświadczenie lub kopię notatki z Policji.
5. Termin i miejsce odstawienia samochodu do naprawy oraz wydania ew. samochodu zastępczego zostaną uzgodnione telefonicznie z Grupą Masterlease.
Wyobraź więc sobie taką sytuację: w razie awarii samochodu, wykonujesz jeden telefon, aby zgłosić problem. I nic więcej.
Auto zostaje umówione na wizytę w serwisie, a ewentualne koszty nie są Twoim zmartwieniem. Bez stresu, nerwów, straconego czasu. Właśnie tak wygodne jest korzystanie z auta w pakiecie Comfort.
Nie musisz być specjalistą w dziedzinie motoryzacji, aby poruszać się na co dzień samochodem. Masz do dyspozycji ekspertów, którzy zajmą się kwestiami technicznymi używanego przez Ciebie auta.
Planując wyjazd za granicę, poinformuj o tym Centrum Obsługi Klienta Grupy Masterlease.
adres e-mail na jaki mamy wysłać upoważnienie do wysyłki dokumentów.
Konsultanci Centrum Obsługi Klienta Grupy Masterlease przygotują dla Ciebie potrzebne dokumenty:
upoważnienie do prowadzenia samochodu służbowego,
zielona karta (jeżeli jedziesz do krajów, w których jest wymagana).
Wyjazd poza UE
Jeśli planujesz wyjazd poza terytorium Unii Europejskiej, Szwajcarii lub Norwegii:
konieczne będzie wykupienie dodatkowego ubezpieczenia,
jego koszt zostanie doliczony do kolejnej faktury.
Assistance poza Polską
Pamiętaj! Poza granicami Polski nie obowiązuje Assistance, które posiadasz w pakiecie. Rekomendujemy wykupienie dodatkowej polisy. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta 58 340 44 05.
Tak, ale wymaga to wystawienia pełnomocnictwa. W tym celu prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 58 340 44 05.
Oklejenie pojazdu jest możliwe po konsultacji z Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 58 340 44 05.
Pakiet Comfort: skontaktuj się z naszym Centrum Technicznym – tel. 58 340 44 01 (wybierz opcję 1).
Pakiet Basic: zorganizuj samodzielnie przegląd w autoryzowanej stacji obsługi (ASO) odpowiedniej dla Twojego samochodu.
Każdy samochód serwisujemy zgodnie z instrukcją producenta. Dlatego obowiązkiem użytkownika jest dokonanie przeglądu technicznego i wymiana materiałów eksploatacyjnych według harmonogramu producenta pojazdu.
Jeżeli posiadasz Pakiet Comfort skontaktuj się z Centrum Technicznym – tel. 58 340 44 01 (wybierz opcję 2).
Nasz konsultant zaproponuje punkt serwisowy w dogodnej dla Ciebie lokalizacji.
Pamiętaj proszę, aby skontaktować się z nami odpowiednio wcześnie. Dzięki temu zdążymy przesłać opony do wybranego przez Ciebie serwisu.
Nasze usługi obejmują także przechowywanie opon.
Możesz też zmienić lokalizację punktu przechowywania i wymiany. Dostarczymy je do wybranego przez Ciebie warsztatu, który współpracuje z Master1.pl. Pierwsza dostawa jest bezpłatna.
Jeżeli posiadasz Pakiet Basic, chętnie zaoferujemy Ci opony na preferencyjnych warunkach. Na stronie www.opony.masterlease.pl znajdziesz aktualną ofertę.
Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 58 340 44 01 (wybierz opcję 3). Zajmiemy się koordynacją naprawy Twojego pojazdu.
Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 58 340 44 01 (wybierz opcję 1).
Pakiet Comfort: przeprowadzimy procedurę koordynacji naprawy. W tym pakiecie koszty naprawy są pokrywane przez nas.
Pakiet Basic: pomożemy Ci rozwiązać problem z samochodem i zarekomendujemy dalsze kroki. W tym pakiecie koszty naprawy są pokrywane przez użytkownika pojazdu.
Masz pełną obsługę serwisową w wybranym limicie kilometrów. Nie musisz przejmować się kosztami napraw w ramach normatywnego zużycia samochodu.
Dodatkowe koszty wystąpią tylko w przypadku niewłaściwego użytkowania lub nadmiernej eksploatacji auta (opisanej w Przewodniku Kierowcy).
Pakiet Basic
Pomożemy Ci w skoordynowaniu naprawy i skierujemy do jednego z 700 punktów serwisowych na terenie kraju.
W tym pakiecie to Ty ponosisz koszty naprawy. Możesz też przeprowadzić naprawę w dowolnym warsztacie na terenie Polski, który wystawia fakturę VAT.
Opłaty i koszty
Jest to opłata początkowa, którą wpłacasz przy podpisaniu umowy. Dzięki niej obniżają się Twoje miesięczne raty abonamentu. Nie jest ona kaucją i nie podlega zwrotowi.
W Master1.pl możesz też zawrzeć umowę bez wnoszenia ww. opłaty początkowej.
W trakcie umowy
Zwykle nie powinny wystąpić żadne dodatkowe opłaty. Możesz zostać obciążony dodatkowymi kosztami w przypadku, gdy:
samochód był użytkowany niezgodnie z jego przeznaczeniem.
zdarzyło Ci się nie zgłosić powstałej szkody.
w trakcie trwania umowy zostaną wykonane dodatkowe czynności na wniosek Klienta (naliczone zgodnie z cennikiem opłat załączonym do umowy).
Podczas zwrotu samochodu
W momencie zwrotu samochód musi on być czysty na zewnątrz i wewnątrz.
Wszelkie rzeczy prywatne niestanowiące wyposażenia pojazdu powinny zostać z niego usunięte.
W przeciwnym wypadku Klient zostanie obciążony dodatkowymi opłatami związanymi z myciem, praniem, czyszczeniem i sprzątaniem.
Samochody Masterlease zwracane na koniec kontraktów poddawane są oględzinom i ocenom technicznym.
W ten sposób określamy stopień zużycia każdego pojazdu. W przypadku stwierdzenia nadmiernej eksploatacji samochodu (ponadnormatywne zużycie w stosunku do wieku i przebiegu pojazdu), Klient zostanie obciążony dodatkową opłatą.
Dodatkowo, podczas zwrotu samochodu weryfikujemy jego przebieg i sprawdzimy, czy mieści się on w limicie kilometrów, jaki zadeklarowałeś przy podpisywaniu umowy. Jeśli został on przekroczony, zostanie naliczona opłata dodatkowa zgodnie z załącznikiem do umowy (określa on ile wynosi stawka za jeden kilometr nadprzebiegu).
Oceniamy również, czy stan zdawanego samochodu w sposób rażący nie odbiega od standardowo eksploatowanych samochodów o podobnym okresie użytkowania i przebiegu. Wszelkie sprawy ponadnormatywnego zużycia samochodu określa przewodnik kierowcy.
W przypadku szkody
Dodatkowe opłaty mogą wystąpić, kiedy:
uszkodzisz elementy wnętrza pojazdu np. poprzez przewożenie materiałów niebezpiecznych (chemikalia, materiały budowlane itp.),
zgubisz dokumenty, zapasowy kluczyk, czy elementy wyposażenia pojazdu,
zaniedbasz podstawowe czynności związane z obsługą auta. Do takich sytuacji zaliczamy również niezgłoszenie się na przegląd samochodu w odpowiednim czasie lub w przypadku ponadnormatywnego zużycia elementów eksploatacyjnych.
W przypadku szkód komunikacyjnych
Możesz zostać obciążony dodatkowym kosztem, jeśli w zgłoszonej szkodzie komunikacyjnej zostanie wydana odmowna decyzja wypłaty odszkodowania przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe.
Może tak się zdarzyć poprzez Twoje zaniechanie lub okoliczności zdarzenia, które są wyłączone z odpowiedzialności Towarzystwa Ubezpieczeń. Lista takich wyłączeń jest zawsze załącznikiem do umowy.
W razie wystąpienia szkody komunikacyjnej z Twojej winy, użytkownik auta zostaje obciążony jednorazową opłatą dodatkową w wysokości 500 zł + VAT.
W ramach tej opłaty przeprowadzimy Cię przez cały proces likwidacji szkody. Dodatkowo w ramach opłaty będzie przysługiwało Ci auto zastępcze na cały okres naprawy pojazdu. Opłata ta nie obowiązuje w przypadku zawierania transakcji on-line.
Kto ponosi koszty naprawy, gdy samochód się zepsuje?
Pakiet Comfort: masz pełną obsługę serwisową w wybranym limicie kilometrów, co oznacza, że nie musisz przejmować się kosztami napraw w ramach normatywnego zużycia samochodu. Możesz zostać obciążony dodatkowymi kosztami tylko w przypadku niewłaściwego użytkowania lub nadmiernej eksploatacji auta.
Pakiet Basic: pomożemy Ci w skoordynowaniu naprawy i skierujemy do jednego z 700 punktów serwisowych na terenie kraju. W tym pakiecie to Ty ponosisz koszty naprawy. Możesz też przeprowadzić naprawę w dowolnym warsztacie na terenie Polski, który wystawia fakturę VAT.
Opłaty naliczają się od dnia zawarcia umowy. Faktury za użytkowanie samochodu w abonamencie są wystawiane z góry. Oznacza to, że ostatnią fakturę otrzymasz miesiąc przed zwrotem pojazdu.
Z punktu widzenia zdolności kredytowej, Abonament na samochód można porównać do umowy abonamentu telefonicznego.
Aby oferować najlepsze warunki cenowe, weryfikujemy Twoją wiarygodność płatnika, jednak umowa ta nie jest kwalifikowana jako kredyt bankowy.
Każdego miesiąca otrzymasz jednąfakturę VAT z pozycjami:
„Czynsz nr…” – jest to miesięczna opłata za samochód.
„Pakiet serwisowy” – jest to opłata za usługi dodatkowe. Zwiera również ubezpieczenie.
Większość użytkowników prowadzących działalność gospodarczą rozlicza ratę za użytkowanie pojazdu w ramach kosztów swojej firmy.
Przed zawarciem umowy skonsultuj się ze swoim księgowym, aby znaleźć rozwiązanie optymalne dla Twojej sytuacji podatkowej.
Limit przebiegu to maksymalna ilość kilometrów, jaką możesz pokonać samochodem bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Limit jest liczony od zawarcia umowy do zwrotu pojazdu.
Deklarujesz go przy podpisywaniu umowy.
Stawka opłaty za kilometr nadprzebiegu (czyli ilości kilometrów przejechanych ponad określony limit) jest określona w umowie i jest zależna od modelu samochodu.
Planowanie limitu kilometrów to jedna z kluczowych decyzji, którą podejmujesz w przypadku użytkowania samochodu w abonamencie. Przed podpisaniem umowy dokładnie przeanalizuj, ile kilometrów rocznie pokonujesz.
Za dodatkowe kilometry ponad ustalony limit zostanie naliczona opłata. Rozliczysz ją po zdaniu pojazdu. Stawka za kilometr zależy od rodzaju samochodu, który wybrałeś i jest określona w umowie.
Możesz zwiększyć limit!
Jeśli jednak w trakcie trwania umowy stwierdzisz, że limit kilometrów nie jest dla Ciebie wystarczający – możesz zwiększyć limit.
Wiąże się to z opłatą (500 zł brutto) za przygotowanie aneksu do umowy oraz zwiększeniem miesięcznej stawki czynszu.
Zwrot samochodu
Gdy Twoja umowa dobiega końca masz kilka możliwości:
wymieniasz auto na nowe,
przedłużasz umowę abonamentu i nadal użytkujesz ten sam pojazd,
odkupujesz dotychczas używany przez Ciebie samochód,
zwracasz auto do Master1.pl
W tej sprawie prosimy o kontakt z naszym konsultantem pod numerem telefonu 22 100 60 07.
Wymaga to indywidualnych ustaleń i wyliczeń.
W tym celu prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 58 340 44 05 .
W większości przypadków możemy przedłużyć umowę abonamentu na indywidualnie dopasowanych warunkach.
O szczegóły zapytaj naszego doradcę dzwoniąc pod numer 22 100 60 07.
Tak, po zakończeniu istnieje możliwość wykupu samochodu (cena jest przewidziana w umowie).
Umowa jest zawierana na czas określony. Jej zapisy dopuszczają rozwiązanie w wybranych przypadkach.
Jeśli chcesz rozwiązać umowę przed terminem, prosimy o telefon do Centrum Obsługi Klienta (nr 58 340 44 05) lub użycie formularza na stronie kontaktowej.
Prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia, czy w przypadku Twojego pojazdu będzie to możliwe.
Datę zwrotu samochodu ustal z nami z wyprzedzeniem (co najmniej 3 dni robocze).
Aby przyspieszyć proces związany ze zwrotem samochodu przypominamy, iż w momencie zwrotu musi on być czysty na zewnątrz i wewnątrz.
Wszelkie rzeczy prywatne, które nie stanowią wyposażenia pojazdu powinny zostać z niego usunięte.
W przeciwnym wypadku może się zdarzyć, że Klient zostanie obciążony dodatkowymi opłatami związanymi z myciem, praniem, czyszczeniem i sprzątaniem.
Samochody Masterlease zwracane na koniec kontraktów poddawane są oględzinom i ocenom technicznym. W ten sposób określamy stopień zużycia każdego pojazdu.
W przypadku stwierdzenia nadmiernej eksploatacji samochodu (ponadnormatywne zużycie w stosunku do wieku i przebiegu pojazdu), Klient zostanie obciążony dodatkową opłatą.
Dodatkowe informacje dotyczące zwrotu samochodu znajdują się w Przewodniku Kierowcy.
Zwrot samochodu możliwy jest w jednym z 6 punktów Master1.pl:
Inna lokalizacja? To możliwe! Możliwy jest także odbiór pojazdu przez naszego pracownika w dowolnie wskazanej lokalizacji na terenie Polski. Jest to opcja dodatkowo płatna.
Zapisano powiadomienie
Dziękujemy. Na podany adres e-mail będą od dziś wysyłane powiadomienia o nowych samochodach
spełniających podane
wymagania.
Powiadom mnie o samochodzie
Wypełnij poniższy formularz, a powiadomimy Cię za każdym razem,
gdy taki samochód pojawi się w serwisie. Podaj parametry samochodu oraz swoje
dane kontaktowe.