Strona główna
Wynajmij online Poradnik kupującego Promocje O Master1 Opinie naszych Klientów Blog Kontakt
PROMOCJE MASTER1
Powiadom mnie o ofertach
Wynajmij online Poradnik kupującego Promocje O Master1 Opinie naszych Klientów Blog Kontakt
Infolinia 221 006 007

Samochody
grupy Masterlease

Samochody
grupy Masterlease

Wysłano zapytanie

Dziękujemy. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

Prosimy o wypełnienie formularza

Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą.


Auto na abonament. Samochody dostępne od ręki!

Czym jest abonament na samochód?
Pytania i odpowiedzi
Znajdź swoje nowe auto

Czym jest abonament na samochód?

Dowiedz się więcej w sekcji Pytania i Odpowiedzi

Co otrzymuję w abonamencie?

Sprawdzony, pewny i ubezpieczony samochód wraz z jednym, wybranym pakietem serwisowym.

  • Masz pełną obsługę serwisową w wybranym limicie kilometrów
  • Ubezpieczenie OC + AC + NNW
  • Koordynacja likwidacji szkód
  • Samochód zastępczy na czas naprawy auta
  • Organizacja zleceń serwisowych i wymiana opon
    (umówimy Cię w serwisie, ale koszty będą po Twojej stronie)
BASIC
POLECANY
COMFORT

Który pakiet wybrać?

Dajemy Ci do wyboru dwa pakiety serwisowe: Basic i Comfort. W zależności od tego, który wybierzesz, przy użytkowaniu samochodu mogą pojawić się dodatkowe koszty.

Samochód, który wybierzesz dla siebie w ramach abonamentu będzie ubezpieczony wieloletnimi polisami. Możesz się nie przejmować wzrostem ceny ubezpieczenia w czasie, gdy używasz samochodu.

WYBIERZ OFERTĘ DLA SIEBIE

Jak to działa?

Samochód na abonament to usługa, dzięki której możesz używać pojazd udostępniony przez Master1.pl tak, jakby należał do Ciebie.

Jeździsz wybranym przez siebie samochodem. Co miesiąc płacisz określoną kwotę za używanie. Nie musisz kupować samochodu na własność.

Zasady korzystania z auta wybierasz na starcie:

Jakie mam korzyści z Abonamentu?

1. Korzystasz z samochodu, jak z własnego pojazdu. Może to być dla Ciebie znacznie wygodniejsze od posiadania własnego samochodu dzięki dodatkowym usługom.

2. Jeździsz samochodem, który jest już ubezpieczony.

3. Masz przewidywalne koszty użytkowania.

Na jaki czas mogę zawrzeć umowę abonamentu Master1?

Standardowo możesz zawrzeć umowę na 12, 24, 36 lub 48 miesięcy. Przeglądając opis wybranego przez Ciebie samochodu (w zakładce „Abonament”), znajdziesz dostępne dla niego warianty.

Przez wybrany czas trwania umowy, swobodnie korzystasz z samochodu. Natomiast po zakończeniu okresu podanego w umowie masz kilka możliwości:

Ile kosztuje auto na abonament?

Abonament ma tę zaletę, że jest transparentnym sposobem finansowania Twojego samochodu. Szczególnie, gdy wybierzesz pakiet “Comfort”. W tej opcji:

Opłaty w ramach abonamentu zależą od wybranego przez Ciebie samochodu. Dla auta miejskiego, np. Fiata 500 może to być kilkaset zł miesięcznie.

Abonament jest dla Ciebie, jeżeli cenisz swój czas i wygodę.

Dopasuj abonament do swoich potrzeb

W abonamencie, możesz dopasować wysokość miesięcznego czynszu do swoich potrzeb:

Opłata na start

Pakiet abonamentu (wspomniane wyżej Comfort i Basic)

Czas trwania umowy

Jak wynająć auto w abonamencie?

Zawarcie umowy na auto w abonamencie zajmie Ci tylko kilkanaście minut! Możesz to zrobić online, z dostawą pod dom wybranego modelu.

Zobacz, jak przez ten proces przeszedł popularny vloger z kanału Blogomotive, który testował jeden z modeli samochodów dostępny w Master1.pl:

4 kroki do samochodu na abonament

  1. Wybierasz model auta.
  2. Określasz parametry jak: opłata na start, limit kilometrów do przejechania w ciągu roku oraz wersję pakietu serwisowego.
  3. Wypełniasz wniosek online (Basic lub Comfort).
  4. Wybierasz sposób odbioru auta: w jednym z punktów sprzedaży Master1.pl lub dostawę do domu.

To wszystko!
Nie musisz kompletować wielu dokumentów i zaświadczeń, które zwykle są wymagane np. przy podpisywaniu umów kredytowych.

Możesz też po prostu zarezerwować auto online i sfinalizować umowę dopiero w punkcie sprzedaży, po wcześniejszym obejrzeniu wybranego auta.

Jeżeli zdecydujesz się na zamknięcie całego procesu online, będziesz mieć aż 14 dni na przetestowanie samochodu. Czyli przez dwa tygodnie możesz swobodnie korzystać z auta.

Jeśli z jakiegoś powodu uznasz, że jednak ten model nie spełnia twoich oczekiwań, możesz go zwrócić i rozwiązać umowę. Zapłacisz tylko za ilość dni, gdy samochód był do Twojej dyspozycji (jak za wypożyczenie).

Jak wynająć samochód w abonamencie online możesz także zobaczyć na filmie:

Jakie auto na abonament wybrać?

W Master1.pl możesz wybierać spośród kilkuset pojazdów z niemal każdego segmentu. Swobodnie porównasz ze sobą wiele samochodów – od kompaktowych do klasy premium. Proponujemy Ci duży wybór aut poleasingowych.

Sprawdzone, od pierwszego właściciela

Auta na Master1 pochodzą z pewnego źródła. Dla Ciebie oznacza to, że nie musisz obawiać się np. przekręconego stanu licznika. To jeden z głównych problemów rynku samochodów używanych w naszym kraju.

Nasze samochody różnią się od tzw. aut z ogłoszenia, czy komisowych.

  1. Masz pełną historię pojazdu. Nasze samochody do nowości są zarządzane przez operatora leasingowego (Masterlease) i serwisowane wg zaleceń producenta.
  2. Samochody są sprawdzone pod kątem technicznym.
  3. Rozmawiasz z wiarygodnym sprzedawcą – nasi sprzedawcy mają wgląd w historię pojazdu, znają je.

Najczęściej oferujemy auta, które mają 3-4 lata

Właścicielem auta od nowości jest firma udzielająca leasingu, której zależy na jak najlepszym stanie technicznym.

Oznacza to, że zależy nam, aby przekazać Ci do użytkowania sprawne auto. Przecież w razie problemów technicznych, koszt jego serwisowania jest po stronie Master1.pl…

Sprawdź Abonament dla Ciebie
Osoby fizyczne i prowadzące własne firmy
Sprawdź Abonament dla firmy
Spółki prawa handlowego

Zmieniaj samochód co 12 miesięcy

Abonament to nie tylko użytkowanie samochodu. Ma dwie zalety, które mogą Cię zainteresować:

Jasne, swój samochód też możesz zmieniać co roku.

Będzie się to jednak wiązało z formalnościami i całym procesem sprzedaży. W tym przypadku czekają Cię spotkania z potencjalnymi klientami, rozmowy telefoniczne, negocjacje warunków itd. Do tego dochodzi jeszcze spadek wartości posiadanego samochodu, o którym część kierowców zapomina.

Gdy się już uporasz ze sprzedażą, czeka Cię to samo, tylko… w drugą stronę. Zakup samochodu – poszukiwania, telefony, spotkania, weryfikacja stanu technicznego itp.

Co roku nowy samochód

Nawet jeżeli nie jesteś motoryzacyjnym maniakiem, to perspektywa jeżdżenia co roku innym modelem auta jest atrakcyjna, prawda?

Tym bardziej, jeśli wiąże się to z minimalnymi formalnościami. W momencie zakończenia umowy abonamentowej, oddajesz użytkowany przez Ciebie samochód. I z przyjemnością wybierasz kolejny model, którym chcesz jeździć w kolejnych miesiącach.

Takiej elastyczności możesz nie mieć w przypadku innej formy finansowania samochodu (np. kredytu na 4-5 lat).

Stresujesz się wizytą u mechanika?

Wyobraź więc sobie taką sytuację: w razie awarii samochodu, wykonujesz jeden telefon, aby zgłosić problem. I nic więcej.

Auto zostaje umówione na wizytę w serwisie, a ewentualne koszty nie są Twoim zmartwieniem. Bez stresu, nerwów, straconego czasu. Właśnie taki komfort daje korzystanie z auta w abonamencie.

Pamiętaj! Nie musisz być specjalistą w dziedzinie motoryzacji, aby poruszać się na co dzień samochodem.

Finansując auto w abonamencie masz do dyspozycji ekspertów, którzy zajmą się wszelkimi kwestiami technicznymi używanego przez Ciebie auta.

Gdzie szukać auta na abonament?

Jeżeli chcesz mieć możliwość wyboru różnych samochodów z niemal każdego segmentu, to zacznij poszukiwania od sprawdzenia oferty Master1.pl.

Nie musisz jednak ograniczać się tylko do wirtualnego oglądania samochodów. Master1.pl to również punkty sprzedaży w 7 miastach Polski.

Sprawdź, do którego punktu sprzedaży masz najbliżej i zobacz czy znajdziesz tam model auta spełniający Twoje oczekiwania.

Sprawdź Abonament dla Ciebie
Osoby fizyczne i prowadzące własne firmy
Sprawdź Abonament dla firmy
Spółki prawa handlowego

AUTO NA ABONAMENT
Odpowiedzi na Twoje pytania

Poniżej znajdziesz informacje na następujące tematy:

 

 

Jak działa abonament na samochód w Master1.pl?

 

Czym jest Master1.pl?

Master1.pl oferuje samochody pokontraktowe. Pojazdy oferowane w Master1.pl to samochody z udokumentowaną historią i przebiegiem. Wszystkie były użytkowane wcześniej przez Klientów Grupy Masterlease i zostały zakupione, jako nowe.

Auta możesz u nas nabyć na trzy sposoby: w formie abonamentu, leasingu lub w sprzedaży za gotówkę.

Master1.pl posiada dziewięć punktów sprzedaży na terenie Polski.

Czym jest abonament na samochód?

Abonament na samochód umożliwia Ci użytkowanie pojazdu, którego właścicielem jest Grupa Masterlease. Wybierasz okres użytkowania samochodu i limit kilometrów, który planujesz pokonać w skali roku. Swobodnie korzystasz z samochodu i co miesiąc opłacasz abonament w wysokości ustalonej w umowie.

Po zakończeniu okresu podanego w umowie masz kilka możliwości:

Jakie mam korzyści z abonamentu?

Co otrzymuję w abonamencie?

Sprawdzony i ubezpieczony samochód z wybranym przez Ciebie pakietem serwisowym. Możesz wybrać jeden z dwóch dostępnych pakietów:

Pakiet Comfort

Pakiet Basic

Czym jest koordynacja likwidacji szkód?

W ramach tej usługi szkód pomagamy Ci przejść przez wszystkie procedury – od zgłoszenia szkody, poprzez naprawę, aż po ponowne przekazanie auta. Dzięki temu oszczędzasz czas i masz pewność, że dopełnisz wszystkich wymaganych formalności.

Na czym polega obsługa serwisowa (Pakiet Comfort)?

Obsługa serwisowa to pomoc w zakresie problemów technicznych użytkowanego przez Ciebie samochodu. Master1.pl współpracuje z blisko 700 warsztatami na terenie całej Polski. Dzięki temu masz pewność, że usługa zostanie zrealizowana w warsztacie możliwie najbliżej Ciebie.

Skontaktuj się z Masterlease (58 340 44 01, wybierz opcję 3), a umówimy Cię na wizytę lub nasi konsultanci z Centrum Technicznego pomogą rozwiązać problem z samochodem.

W Pakiecie Comfort:

Czym jest doradztwo w zakresie zdarzeń serwisowych (Pakiet Basic)?

Doradztwo w zakresie zdarzeń serwisowych to pomoc dla użytkownika auta w przypadku problemów technicznych.

Skontaktuj się z Masterlease (58 340 44 01 wybierz opcję 3), a nasi konsultanci z Centrum Technicznego pomogą Ci rozwiązać problem z samochodem i zarekomendują dalsze kroki.

W Pakiecie Basic:

Jakie warunki trzeba spełnić, aby wynająć samochód w abonamencie?

Aby wynająć samochód w abonamencie, wystarczy, że spełnisz kilka warunków:

Na jaki czas mogę zawrzeć umowę abonamentu Master1?

Standardowo możesz zawrzeć umowę na 12, 24, 36 lub 48 miesięcy. Dostępne warianty umowy znajdziesz w opisie samochodu w zakładce „Abonament”.

Chciałbym zawrzeć umowę na samochód z Master1.pl na innych parametrach, niż te prezentowane na stronie.

Interesuje cię inny wariant? Np. okres 4 lat i z wyższym limitem przebiegu?

Skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie rozwiązanie optymalnie dobrane pod kątem Twoich potrzeb.

 

Odbiór samochodu

 

Kiedy mogę odebrać mój samochód?

Odbiór samochodu jest ustalany indywidualnie. W tej sprawie prosimy o kontakt skontaktować się z naszym konsultantem pod numerem telefonu 22 100 60 07.

Gdzie mogę dokonać odbioru samochodu?

Odbiór samochodu jest możliwy w jednym z 9 punktów Master1.pl (w Klaudynie, Warszawskim Mokotowie lub Ursynowie, Katowicach, Rzeszowie, Gdańsku, Krakowie, Poznaniu lub we Wrocławiu) w godzinach pracy naszych placówek.

Prosimy o ustalenie odbioru samochodu na konkretną godzinę, w porozumieniu z pracownikami placu, na którym znajduje się wybrany samochód. Adresy i dane kontaktowe punktów znajdują się na stronie kontaktowej.

Na Twoje życzenie, nasi pracownicy mogą dostarczyć samochód do dowolnego miejsca na terenie Polski (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Jest to usługa dodatkowo płatna. O szczegóły zapytaj naszego doradcę dzwoniąc pod numer 22 100 60 07.

Jakie dokumenty muszę zabrać ze sobą na odbiór auta?

Wystarczy, że zabierzesz ze sobą swój dowód osobisty i prawo jazdy.

Czy auto może odebrać osoba trzecia?

Tak, ale na podstawie upoważnienia notarialnego.

Na jakich zasadach mogę zwrócić samochód w ciągu 14 dni?

Decydując się na abonament za pośrednictwem naszego systemu transakcyjnego na stronie Master1.pl, masz 14 dni na przetestowanie samochodu. W przypadku, gdy nie będzie on spełniał Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić. W tym przypadku ponosisz koszt za każdy dzień jego użytkowania.

 

Użytkowanie samochodu

 

WYPADEK, STŁUCZKA – CO ROBIĆ?

Szkoda z polisy OC sprawcy będącego osobą trzecią: wypadek, kolizja, szkoda z winy osoby trzeciej.

Szkoda z polisy AC: wypadek, kolizja, szkoda z winy użytkownika samochodu stanowiącego własność Masterlease oraz szkody bez wskazania sprawcy, np. szkody parkingowe.

  1. Jeżeli szkoda nie powstała z Twojej winy (np. poprzez akt wandalizmu, zarysowanie pojazdu na parkingu lub kolizję)
    1. wezwij Policję na miejsce zdarzenia.
    2. Zanotuj dane jednostki Policji, która obsługiwała zdarzenie.
    3. Wyegzekwuj od sprawcy zdarzenia “Oświadczenie sprawcy wypadku” (wzór znajdziesz w zakładce Obsługa Klienta, gdzie znajdą się informacje:
      • model i marka samochodu oraz numer rejestracyjny (w przypadku szkody z OC sprawcy, który jest osobą trzecią),
      • dane właściciela samochodu,
      • dane kierującego w momencie kolizji,
      • nr polisy OC i nazwę towarzystwa ubezpieczeniowego.
      • opis uszkodzeń,
      • opis i dokładny czas wystąpienia zdarzenia,
      • dane kontaktowe do ewentualnych świadków.
      • dokument musi zawierać oświadczenie sprawcy zdarzenia potwierdzające jego winę!
  2. Powiadom telefonicznie Grupę Masterlease: 58 340 44 01 (wybierz opcję 3).
    UWAGA!

Druk zgłoszeniowy jest do pobrania w zakładce Obsługa Klienta na stronie masterlease.pl.

Zgłoszenie szkody musi nastąpić poprzez Grupę Masterlease, prosimy nie zgłaszać szkód bezpośrednio do Towarzystwa Ubezpieczeniowego.

Naprawa pojazdu zostanie wykonana w serwisie w ramach sieci naprawczej Masterlease wskazanej na stronie www.masterlease.pl w zakładce Obsługa Klienta.

  1. Przekaż (najpóźniej do dnia odbioru samochodu po naprawie!) do działu blacharsko-lakierniczego warsztatu wykonującego naprawę następujące dokumenty:
    • oryginał wypełnionych druków zgłoszenia szkody,
    • dowód rejestracyjny do wglądu,
    • inne dokumenty związane ze szkodą: oświadczenie sprawcy, zaświadczenie lub kopię notatki z Policji.
  2. Termin i miejsce odstawienia samochodu do naprawy oraz wydania ew. samochodu zastępczego zostaną uzgodnione telefonicznie z Grupą Masterlease.

Te informacje znajdziesz również w Przewodniku Kierowcy.

Czy mogę wyjechać moim samochodem za granicę?

Planując wyjazd za granicę, poinformuj o tym Centrum Obsługi Klienta Grupy Masterlease. Co najmniej 3 dni robocze przed datą wyjazdu wyślij e-mail na adres: wyjazdyoc@masterlease.pl

W e-mailu podaj:

Konsultanci Centrum Obsługi Klienta Grupy Masterlease przygotują dla Ciebie potrzebne dokumenty:

Wyjazd poza UE
Jeśli planujesz wyjazd poza terytorium Unii Europejskiej, Szwajcarii lub Norwegii:

Assistance poza Polską
Pamiętaj! Poza granicami Polski nie obowiązuje Assistance, które posiadasz w pakiecie. Rekomendujemy wykupienie dodatkowej polisy. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta 58 340 44 05.

Czy z samochodu mogą korzystać również inne osoby?

Tak, ale wymaga to wystawienia pełnomocnictwa. W tym celu prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 58 340 44 05.

Czy mogę dokonać oklejenia samochodu?

Oklejenie pojazdu jest możliwe po konsultacji z Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu 58 340 44 05.

 

Przeglądy i naprawy

 

Gdzie, kiedy i w jaki sposób powinienem dokonać planowego przeglądu samochodu?

Każdy samochód należy serwisować zgodnie z instrukcją producenta. Twoim obowiązkiem jest dokonanie przeglądu technicznego i wymiana materiałów eksploatacyjnych według harmonogramu producenta pojazdu.

W zależności od wybranego przez Ciebie pakietu:

Gdzie mogę dokonać sezonowej wymiany opon?

Jeżeli posiadasz Pakiet Comfort skontaktuj się z Centrum Technicznym – tel. 58 340 44 01 (wybierz opcję 2). Nasz konsultant zaproponuje punkt serwisowy w dogodnej dla Ciebie lokalizacji. Pamiętaj, aby skontaktować się z nami odpowiednio wcześnie, abyśmy mogli przesłać opony do wybranego przez Ciebie serwisu.

Nasze usługi obejmują przechowywanie opon do Twojego pojazdu. W razie potrzeby zajmiemy się również dostarczeniem ich do wybranego przez Ciebie warsztatu, który współpracuje z Master1.pl. Pierwsza dostawa jest bezpłatna.

Jeżeli posiadasz Pakiet Basic, chętnie zaoferujemy Ci opony na preferencyjnych warunkach. Na stronie www.opony.masterlease.pl znajdziesz aktualną ofertę.

Co mam zrobić w przypadku kolizji?

Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 58 340 44 01 (wybierz opcję 3). Zajmiemy się koordynacją naprawy Twojego pojazdu.

Samochód się zepsuł, co mam zrobić?

Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 58 340 44 01 (wybierz opcję 1).

Kto ponosi koszty naprawy, gdy samochód się zepsuje?

To zależy od wybranego przez Ciebie pakietu.

 

Opłaty i koszty

 

Czym jest opłata na start?

Jest to opłata początkowa, którą wpłacasz przy podpisaniu umowy. Dzięki niej obniżają się Twoje miesięczne raty abonamentu. Nie jest ona kaucją i nie podlega zwrotowi.

W Master1.pl możesz też zawrzeć umowę bez wnoszenia ww. opłaty początkowej.

Jakie opłaty dodatkowe mogą wystąpić w ramach korzystania z samochodu w abonamencie?

W trakcie umowy

Zwykle nie powinny wystąpić żadne dodatkowe opłaty. Możesz zostać obciążony dodatkowymi kosztami w przypadku, gdy:

Podczas zwrotu samochodu

W przeciwnym wypadku Klient zostanie obciążony dodatkowymi opłatami związanymi z myciem, praniem, czyszczeniem i sprzątaniem.

Samochody Masterlease zwracane na koniec kontraktów poddawane są oględzinom i ocenom technicznym. W ten sposób określamy stopień zużycia każdego pojazdu. W przypadku stwierdzenia nadmiernej eksploatacji samochodu (ponadnormatywne zużycie w stosunku do wieku i przebiegu pojazdu), Klient zostanie obciążony dodatkową opłatą.

Dodatkowo, podczas zwrotu samochodu weryfikujemy jego przebieg i sprawdzimy, czy mieści się on w limicie kilometrów, jaki zadeklarowałeś przy podpisywaniu umowy. Jeśli został on przekroczony, zostanie naliczona opłata dodatkowa zgodnie z załącznikiem do umowy (określa on ile wynosi stawka za jeden kilometr nadprzebiegu).

Oceniamy również, czy stan zdawanego samochodu w sposób rażący nie odbiega od standardowo eksploatowanych samochodów o podobnym okresie użytkowania i przebiegu. Wszelkie sprawy ponadnormatywnego zużycia samochodu określa przewodnik kierowcy.

W przypadku szkody

Dodatkowe opłaty mogą wystąpić, kiedy:

W przypadku szkód komunikacyjnych

Możesz zostać obciążony dodatkowym kosztem, jeśli w zgłoszonej szkodzie komunikacyjnej zostanie wydana odmowna decyzja wypłaty odszkodowania przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe. Może tak się zdarzyć poprzez Twoje zaniechanie lub okoliczności zdarzenia, które są wyłączone z odpowiedzialności Towarzystwa Ubezpieczeń. Lista takich wyłączeń jest zawsze załącznikiem do umowy.

W razie wystąpienia szkody komunikacyjnej z Twojej winy, zostaniesz obciążony jednorazową opłatą dodatkową w wysokości 500 zł + VAT. W ramach tej opłaty przeprowadzimy Cię przez cały proces likwidacji szkody. Dodatkowo w ramach opłaty będzie przysługiwało Ci auto zastępcze na cały okres naprawy pojazdu. Opłata ta nie obowiązuje w przypadku zawierania transakcji on-line.

Kto ponosi koszty naprawy, gdy samochód się zepsuje?

To zależy od wybranego przez Ciebie pakietu.

Od kiedy zaczynam opłacać abonament na zamówiony przeze mnie samochód?

Opłaty naliczają się od dnia zawarcia umowy. Faktury za użytkowanie samochodu w abonamencie są wystawiane z góry. Oznacza to, że ostatnią fakturę otrzymasz miesiąc przed zwrotem pojazdu.

Jak abonament na samochód wpływa na moją zdolność kredytową?

Abonament na samochód działa na zasadzie podobnej do umowy abonamentu telefonicznego u operatorów sieci komórkowych. Aby oferować najlepsze warunki cenowe, weryfikujemy Twoją wiarygodność płatnika, jednak umowa ta nie jest kwalifikowana jako kredyt bankowy.

Jakie pozycje będą widniały na fakturze?

Każdego miesiąca otrzymasz jedną fakturę VAT z pozycjami:

Prowadzę działalność gospodarczą. Czy ratę za abonament Master1.pl mogę wliczyć w jej koszty uzyskania przychodu?

Większość użytkowników prowadzących działalność gospodarczą rozlicza ratę za użytkowanie pojazdu w ramach kosztów swojej firmy. Przed zawarciem umowy skonsultuj się ze swoim biurem księgowym, aby znaleźć rozwiązanie optymalne dla Twojej bieżącej sytuacji podatkowej.

Co to jest limit przebiegu (limit kilometrów)?

Co się dzieje, gdy przekroczę ustalony w umowie limit kilometrów?

Planowanie limitu kilometrów to jedna z kluczowych decyzji, którą podejmujesz w przypadku użytkowania samochodu w abonamencie. Przed podpisaniem umowy dokładnie przeanalizuj, ile kilometrów rocznie pokonujesz.

Za dodatkowe kilometry ponad ustalony limit zostanie naliczona opłata. Rozliczysz ją po zdaniu pojazdu. Stawka za kilometr zależy od rodzaju samochodu, który wybrałeś i jest określona w umowie.

Możesz zwiększyć limit! Jeśli jednak w trakcie trwania umowy stwierdzisz, że limit kilometrów nie jest dla Ciebie wystarczający – możesz zwiększyć limit. Wiąże się to z opłatą (500 zł brutto) za przygotowanie aneksu do umowy oraz zwiększeniem miesięcznej stawki czynszu.

 

Zwrot samochodu

 

Moja umowa na abonament się kończy. Co dalej?

Jeśli Twoja umowa dobiega końca masz kilka możliwości:

W tej sprawie prosimy o kontakt z naszym konsultantem pod numerem telefonu 22 100 60 07.

Czy mogę wydłużyć okres trwania umowy?

Wymaga to indywidualnych ustaleń i wyliczeń. W tym celu skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 58 340 44 05 lub wypełnij formularz na stronie kontaktowej.

Czy mogę przedłużyć umowę na abonament?

W większości przypadków możemy przedłużyć umowę abonamentu na indywidualnie dopasowanych warunkach. O szczegóły zapytaj naszego doradcę dzwoniąc pod numer 22 100 60 07.

Czy mogę wykupić samochód po okresie umowy?

Tak, po zakończeniu istnieje możliwość wykupu samochodu (w cenie przewidzianej w umowie).

Czy mogę rozwiązać umowę przed planowym terminem jej zakończenia?

Umowa jest zawierana na czas określony. Jej zapisy dopuszczają rozwiązanie w wybranych przypadkach. Jeśli konieczne jest rozwiązanie Twojej umowy z Master1.pl przed terminem, skontaktuj się z do Centrum Obsługi Klienta pod numerem 58 340 44 05 lub wypełnij formularz na stronie kontaktowej.

Czy mogę tego samego dnia zwrócić obecny samochód i odebrać nowy?

Prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia, czy w przypadku Twojego pojazdu będzie to możliwe.

W jaki sposób mam przygotować samochód do zwrotu?

W przeciwnym wypadku może się zdarzyć, że Klient zostanie obciążony dodatkowymi opłatami związanymi z myciem, praniem, czyszczeniem i sprzątaniem.

Samochody Masterlease zwracane na koniec kontraktów poddawane są oględzinom i ocenom technicznym. W ten sposób określamy stopień zużycia każdego pojazdu. W przypadku stwierdzenia nadmiernej eksploatacji samochodu (ponadnormatywne zużycie w stosunku do wieku i przebiegu pojazdu), Klient zostanie obciążony dodatkową opłatą.

Dodatkowe informacje dotyczące zwrotu samochodu znajdują się w przewodniku kierowcy.

Gdzie mogę dokonać zwrotu samochodu?

Zwrot samochodu możliwy jest w jednym z 6 punktów Master1.pl:

Inna lokalizacja? To możliwe!
Możliwy jest także odbiór pojazdu przez naszego pracownika w dowolnie wskazanej lokalizacji na terenie Polski. Jest to opcja dodatkowo płatna.

Zapisano powiadomienie

Dziękujemy. Na podany adres e-mail będą od dziś wysyłane powiadomienia o nowych samochodach spełniających podane wymagania.

Powiadom mnie o samochodzie

Wypełnij poniższy formularz, a powiadomimy Cię za każdym razem, gdy taki samochód pojawi się w serwisie. Podaj parametry samochodu oraz swoje dane kontaktowe.


* Pola obowiązkowe