Samochody
grupy Masterlease

Samochody
grupy Masterlease

Wysłano zapytanie

Dziękujemy. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe.

Prosimy o wypełnienie formularza

Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą.


Opinie naszych Klientów

Dzięki opiniom naszych Klientów otrzymaliśmy certyfikat „Firmy Przyjaznej Klientowi”, uzyskując wynik 91%.

„Firma Przyjazna Klientowi” to certyfikat przyznawany na podstawie badania przeprowadzonego przez niezależny instytut badawczy Experience Institute. Wyjątkowość odznaczenia polega na tym, że przyznawane jest ono tylko na podstawie siły głosów realnych Klientów korzystających z usług ocenianych firm.

– To wyjątkowy tytuł, przyznawany w jednym z najdłużej istniejących w Polsce programów tego typu, w całości opartym na opinii 1002 Klientów Masterlease – mówi Jarosław Brzuzy, Wiceprezes Zarządu Masterlease.

Pod uwagę wzięto sześć kryteriów, w których otrzymaliśmy następujące wyniki:

Gotowość do rekomendacji – 94%

Zdecydowana większość Klientów gotowa jest polecać nasze usługi, a co drugi Klient Masterlease należy do grupy promotorów, czyli lojalnych Klientów gotowych aktywnie polecać naszą firmę. Jako nasze najsilniejsze strony wskazano: kompleksową obsługę dopasowaną do potrzeb, komunikację, szybkość działania oraz szeroką ofertę.

Podejście do klientów – 88%

Najwyżej oceniono nas pod względem uczciwości i dotrzymywania obietnic. Wielu Klientów docenia nas również za zaspokajanie ich potrzeb oraz jasność naszych komunikatów.

Ogólne zadowolenie – 93%

Otrzymaliśmy wysoki wskaźnik zadowolenia naszych Klientów. Ponad 40% respondentów dało nam najwyższą możliwą ocenę.

Customer Effort Score – 86%

Znaczna większość naszych Klientów uważa, że robimy wszystko, by ich wysiłek włożony w rozwiązywanie problemów był jak najmniejszy.

Jakość obsługi – 93%

W obszarze obsługi Klienta szczególnie doceniono uprzejmość oraz kompetencje naszych pracowników.

Proces zakupowy – 94%

Nasi Klienci są zadowoleni zarówno z obsługi przed i po zakupach, jak i całego procesu zakupowego.

Średnia satysfakcja naszych Klientów z ogólnej obsługi to aż 91%!

To dla nas ogromny powód do dumy.

– Nie mam też wątpliwości, że choć certyfikat otrzymaliśmy jako firma, jest to w rzeczywistości wyróżnienie dla pracowników. Wszyscy możemy być dumni, bo opinia Klienta to najlepsza recenzja naszej wspólnej pracy – kontynuuje Jarosław Brzuzy.

Certyfikat otrzymuje się na 12 miesięcy.

Laureaci programu są promowani na stronie internetowej FPK oraz ich patronów medialnych. Otrzymują też możliwość wystąpień na seminariach i konferencjach dotyczących obsługi Klienta.

Jesteśmy bardzo wdzięczni za to wyróżnienie.

Certyfikat „Firmy Przyjaznej Klientowi” to kolejny krok w budowaniu wizerunku firmy dbającej o swoich Klientów. To dla nas niezmiernie ważne – motywuje nas do działania i utrzymywania jakości naszych usług na wysokim poziomie.

Zapisano powiadomienie

Dziękujemy. Na podany adres e-mail będą od dziś wysyłane powiadomienia o nowych samochodach spełniających podane wymagania.

Powiadom mnie o samochodzie

Wypełnij poniższy formularz, a powiadomimy Cię za każdym razem, gdy taki samochód pojawi się w serwisie. Podaj parametry samochodu oraz swoje dane kontaktowe.


* Pola obowiązkowe
Master1